"כמו מחנה פליטים" • המשטרה עצרה סיקריקים ובית שמש סערה

ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל פורע חוק ותאפשר לכל אזרח באשר הוא לחיות בביטחון ולקבל שירותי משטרה, בכל עת ובכל מקום
ישראל פריי 4 Comment on "כמו מחנה פליטים" • המשטרה עצרה סיקריקים ובית שמש סערה

כוחות מוגברים של המשטרה פשטו הלילה על מעוזי הסיקריקים בבית שמש, וביצעו מעצרים של ארבעה מהם • כצפוי, הכוחות נתקלו בהתנגדות שלוותה בהשלכת חיתולים, שריפת פחים וחסימת כבישים • תיעוד

ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל פורע חוק ותאפשר לכל אזרח באשר הוא לחיות בביטחון ולקבל שירותי משטרה, בכל עת ובכל מקום
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לילה סוער בבית שמש: משטרת ישראל נכנסה לרמת בית שמש בכוחות ענקיים על מנת לבצע מעצרים למספר סיקרקים מהשכונה. האחרונים לא טמנו ידיהם בפחי האשפה, והשליכו אותם לעבר הכוחות בנוסף להבערת צמיגים וחסימת כבישים.

תושבי השכונה ששוחחו הבוקר עם אתר 'קול חי' תיארו תמונת מצב עגומה ובלתי סימפטית, חלק מהם חשו כאילו הם מתגוררים במחנה פליטים מוזנח ועוין. "הלילה האזור היה נראה כמו צחנה פליטים", אומר ד. מ. בכאב. "עשרות שוטרים הגיעו וניסו לבצע מעצרים על רקע שאינו ברור כרגע, וכתוצאה מההתנגדות של אותם סיקרקים הם הבעירו פחים וחוסמו את הכבישים. אין זו הפעם הראשונה שהמשטרה מחליטה לבצע את המעצרים, אך הפעם זה היה חריג, העיר הייתה חסומה, המראות היו כמו של מלחמה".

בהודעת המשטרה נכתב כי במהלך הלילה עצרו השוטרים 4 גברים יהודים בבית שמש החשודים בהפרות סדר בעיר, בהם גם אדם החשוד בגרימת נזק והפיכת ניידת משטרה ביום 22.4.16, עת הגיעו השוטרים לסייע לאזרחית שדיווחה על אלימות ברמת בית שמש.

"כאמור, ביום 22.4.16 התקבל דיווח במוקד 100 אודות אלימות כלפי המודיעה ברמת בית שמש, שוטרים שהוזעקו למקום, החנו את ניידת המשטרה וניגשו למודיעה בביתה. במהלך הטיפול באירוע התגודדו מאות חרדים שהחלו להפר את הסדר ואף הפכו את ניידת המשטרה וגרמו לה נזק. בהמשך לפעילות מודיעינית וחקירתית נעצרו הלילה 4 חשודים בהפרות הסדר בעיר וכאמור, אחד מהם חשוד גם בגרימת הנזק לניידת המשטרה. העצורים הועברו לחקירה בתחנת בית שמש. החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים".

המשטרה מבהירה כי תנקוט בנחישות ותבצע אכיפה מוקפדת כלפי גורמים קיצוניים במגזר החרדי המפרים את הסדר הציבורי בשכונת רמת בית שמש, פוגעים באיכות חיי התושבים, ביטחונם ומרקם חייהם. "ידה הארוכה של המשטרה תגיע לכל פורע חוק ותאפשר לכל אזרח באשר הוא לחיות בביטחון ולקבל שירותי משטרה, בכל עת ובכל מקום".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    כולם יודעים למה עוצרים אותם , אבל חבל שהמשטרה עושה הרבה רוח ולבסוף תשחרר אותם בלא כלום

  2. 3

    חחח ברקע הרב אייל אונגר ברדיו קול חי…

  3. 2

    אם הם משחררים כנראה שאין להם ברירה
    נראה לי שקצת לקיתם בשנאה
    גם הכותרות לא היו מביישים את ידיעות אחרונות

  4. 1

    אני הייתי בהפגנה הזו, השוטרים עשו בשכל הם "קפצו לביקור" והלכו מיד כי איך שהם באים מתחילים כל הסכסוכים והאלימות, בקיצקוץ זה ממש נמשך עד הלילה ולכן לא היו אוטובוסים וחברה שלי נטקעה בשעה עשר בלילה בלי אטובוס בגללם!